U mom komentaru objavljenom jučer pod naslovom Puč u Vijeću za elektroničke medije (VEM) pojasnio sam detaljno zašto smatram da se VEM u potpunosti pogubio. Moram priznati da je moj prvi radni naslov tog komentara bio Puč ili “igranka” u Vijeću za elektroničke medije, no kad sam završio tekst predomislio sam se i izbacio riječ “igranka” iz teksta, kako ne bi zvučalo kao zakulisna igra i predstava za javnost.

Sudeći prema reakciji Josipa Popovca, ravnatelja AEM-a i predsjednika VEM-a, čiju reakciju od jučer poslije podne donosim u cijelosti, pogriješio sam.

Ipak sam trebao ostaviti prvi naslov, jer bi on vjerojatno bolje odgovarao cjelokupnoj situaciji.

No, znakovito se može primijetiti da nam AEM još uvijek nije dostavio izvještaj pravne službe iako su od nas, bez dokaza, žurno tražili demantij prve vijesti o tome da nije točno naše pisanje da je pravna služba bila protiv potpisa ugovora s Top radijom, a sad nam demantij o puču u VEM-u nisu uopće poslali već su ga objavili na svojoj stranici. Možda s razlogom, da ih ne bismo tražili još neke dokumente koji bi rado voljeli da se nikada ne pojave u javnosti.

Pa kad je već tako, pozivam VEM još jednom da objavi izvještaj svoje pravne službe o legalnosti potpisa ugovora s Top radijom na svojim stranicama, zajedno s audio snimkom cijele sjednice, kako bi svi jasno mogli znati radi li se o puču ili predstavi za javnost.