Krajem osamdesetih godina prošlog stoljeća  European broadcasting union (EBU ) stjecala je značajne količine sportskih tv prava. Međutim, članice EBU-a mogle su emitirati samo jedan dio tih prava jer nisu imale dovoljno slobodnih programskih pozicija za emitiranje svih sportova.

EBU je tada intezivno počela promišljati kako emitirati što više sporta pa je za korištenje tih prava imenovala Sky Television plc kao svog partnera.

Tako je na današnji dan prije točno 30 godina započeo s emitiranjem satelitski program Eurosport s komentarima na engleskom, nizozemskom i njemačkom jeziku.

U prvom mjesecu emitiranja, kanal emitira ključne sportske događaje uživo, kao što su Svjetsko prvenstvo u alpskom skijanju, Svjetsko prvenstvo u biljaru i Europsko prvenstvo u umjetničkom klizanju.

Eurosport se 1993. ujedinio s konkurentskim paneuropskim kanalom Screensport (emitira od 1984.), a vlasnik mu postaje konzorcij francuskih tvrtki TF 1 Group, Canal + i Havas Images.

Od 2011. jedini vlasnik bio je TF1, a od 2014. u vlasništvu je američkoga medijskog diva Discovery Communications. Eurosport ima prava prijenosa za više od 120 sportova, a zapošljava 1200 novinara.

Započelo emitiranje SKY NEWS-a

Rupert Murdoch je 8.6.1988. objavio planove o pokretanju nove televizije u govoru na Britanskoj akademiji za film i televiziju (Bafta). Zamisao je bila da ta televizija emitira samo vijesti.

Emitiranje je počelo 5. veljače 1989. u 18 sati. Sky News je britanska novinska organizacija koja upravlja istoimenom TV mrežom, radio vijestima i distribuira vijesti putem internetskih kanala. U vlasništvu je Sky-a, odjela Comcasta.