Viši sud u Beogradu je kaznio vlasnika i glavnog urednika Informera Dragana J. Vučićevića i Insajder tim doo, izdavača ovih dnevnih novina, novčanom kaznom od 200.000 dinara (oko 1.700 evra) koje imaju isplatiti solidarno bivšem predsedniku NUNS Vukašinu Obradoviću “na ime povrede časti, ugleda i dostojanstva ličnosti, kao i pretrpljenih duševnih bolova”.

Obradović je podneo tužbu zbog tekstova objavljenih 2016. godine pod naslovima “Fašizam: Zahtevaju od EU da zabrani Informer” i “Slučaj šefa NUNS: Čibe, bre, džukelo!”.

U prvom tekstu Vučićević je ustvrdio da „Vukašin Obradović i Sabahudin Dinko Gruhonjić, predsednici Nezavinog udruženja novinara Srbije i Nezavisnog društva novinara Vojvodine (NDNV), “vode najstrašniju hajku protiv Informera i čak lobiraju u EU, tražeći da Brisel srpskim vlastima naloži zabranu našeg lista”.

U komentaru “Slučaj šefa NUNS: Čibe, bre, džukelo!”, Vučićević je napisao da “u paničnom strahu da će se istragom prljavih para šefa KRIK-a otkriti i njegovi smrdljivi tragovi, Vukašin Obradović u ime NUNS-a objavljuje fašistički proglas u kome poziva na uništenje Informera”.

Pravdajući niz uvreda i neistina na sudu, Dragan J. Vučićević je izjavio da se radi o “njegovim ličnim stavovima i mišljenjima” i da zbog toga “ne može da snosi odgovornost”, pozivajući se pritom na praksu Evropskog suda u Strazburu.

Međutim, Sud je procenio da javnost ima interes za istinitim, nepristrasnim, pravovremenim i istininitim informisanjem, kao i da su iznete informacije povredile čast i ugled tužioca, te da je ovakvo izveštavanje Informera suprotno profesionalnim standardima i javnom interesu.